TALENT – TECH – TRENDS

GEFELICITEERD!

Je staat in De Kleurrijke Top 100! Lees hieronder waarom wij jou samen
met de andere gamechangers dit jaar hebben uitgekozen.

TALENT TECH & TRENDS

Nesim Najih, Quentin Correia

SUPERGAANDE (YouTube)


Vloggers. Presentatoren Nesim (Nesim Najih) en Qucee (Quentin Correia) zijn Youtube-hits. Supergaande gaat hard. De jongens hebben hun plek online veroverd door zichzelf te zijn en op straat mensen voor de camera te krijgen die dit anders niet doen. Zij zorgen met een nieuwe generatie influencers ervoor dat deze mensen een stem hebben in de nieuwe media en ze doen dat met humor en culturele relevantie. De kijkers van Supergaande zijn jong en van verschillende komaf.
© Foto: Onbekend

Nikkie de Jager

@NikkieTutorials


Haar en make-up artiest en lifestyle vlogger. Nikkie heeft als 22-jarige een miljoenenpubliek en maakte onlangs Kim Kardashian-West op voor haar serie The Power of Make-up. Ze toont in die serie de kracht van make-up en natuurlijke gezichten in de beauty industrie. Het feit dat zij ‘body positive’ in het leven staat en lak heeft aan de gebruikelijke beauty standaard, én daar zo succesvol mee is, maakt haar absoluut een kleurrijke influencer.
© Foto: Instagram

Défano Holwijn

@DefanoHolwijn


Vlogger en reporter. Zijn online persoonlijkheid is enorm gegroeid. Hij heeft van zijn series een begrip gemaakt in het landschap van Youtube-video’s voor de nieuwe generatie. Hij test de algemene kennis van Nederland en brengt op originele (eigen)wijze verslag uit van verschillende gebeurtenissen. Défano is het ultieme bewijs dat je met een camera, een idee en een droom heel ver kunt komen.
© Foto: Onbekend

Angélique Mbundu & Dady Kiyangi

@iAfricaFilm


Oprichters en organisatoren van het iAfrica Film Festival en mede-oprichters van het African Young Professional Network. Angélique en Dady zijn verbindende factoren tussen de jonge Afrikaanse community enerzijds en ondernemers en professionals uit andere netwerken anderzijds. Wat zij in korte tijd met het iAfrica Film Festival voor elkaar hebben gekregen is indrukwekkend. Het is een platform voor filmmakers en acteurs en iedereen die interesse heeft in de creativiteit van het Afrikaanse continent. O, en het zijn hele dope sapeurs! Google it!
© Foto: Onbekend

Khalid el Ghoul

@khalidelghoul


Student Geneeskunde aan het Erasmus MC in Rotterdam. Khalid droeg op jonge leeftijd al veel internationale verantwoordelijkheden in het Europese Jeugdparlement. Hij heeft zichzelf als doel gesteld te slagen als neurochirurg of als oncoloog in de medische sector. Wij zien in hem dan ook een inspiratiebron voor seizoen 20 van Grey’s Anatomy! Zonder dollen, deze jongen wordt internationaal gezien en gehoord en is in Nederland nog redelijk anoniem. Not anymore...
© Foto: Onbekend

Dionne Schulf

@friendsofthebrands


Marketing- en communicatiestrateeg en oprichter en eigenaresse van Friends of the Brands. Dionne brengt merken en influencers samen, maar is vooral zelf een influencer die de social media trends optimaal inzet voor alle partijen. Daar waar bedrijven moeite hebben de nieuwe generatie consumenten te bereiken, is Dionne met haar team ze een paar stappen voor. #smartmarketing
© Foto: friendsofthebrands

Tim van der Wiel & Liam Tjoa

Gospooky (Snapchat)


Oprichters van full-service Snapchat marketing agency GoSpooky. Tim en Liam hebben al op jonge leeftijd (inmiddels 19 en 20) ingezien dat de jeugd zich op Snapchat bevindt en hiervan een solide business case gemaakt. Hun inzichten in de doelgroep die lastig te bereiken was voor traditionele marketeers zijn waardevol. Voor wie niet weet wat Snapchat is, vraag het je dochter, zoon, neef of nicht!
© Foto: Onbekend

Anne Dijk

@FahmAnneDijk


Oprichter en directeur van Fahm Instituut. Anne is inmiddels een begrip als het gaat om het tegengaan van moslimdiscriminatie. Ze zet zich in voor de gelijkheid van religie en gender. Ze pleitte onlangs in een column met Hanan Nhass en Hassan Barzizaoua om een verandering van de term ‘Suikerfeest’ omdat deze niet meer in de huidige tijdsgeest past van gezond leven. #Preach!
© Foto: Enis Odaci

Richard Lopes Mendes & Sinan Karaca

@druk.rotterdam


Oprichters en eigenaars van textieldrukkerij DRUK Rotterdam en modemerk Clan de Banlieue. De jongens hebben het druk (niet flauw bedoeld) met hun werkzaamheden, bouwen gestaag aan hun brand en helpen hierbij ook nog andere jonge ondernemers. Hun one-stop-shop DRUK is voortgekomen uit het feit dat ze niet tevreden waren met het bestaande aanbod, en dus voor zichzelf (en anderen) een betere optie hebben gecreëerd.
© Foto: sprout

Jaïra Daal

School Makandra (Facebook)


Directeur School Makandra. Wij vinden dit initiatief zo stoer, krachtig en te gek! Wat ze bij Makandra doen is de jeugd een voorsprong geven en motiveren. Makandra betekent in het Surinaams 'samen zijn', en Jaïra brengt met iedereen die hieraan meewerkt een feelgood movement op gang die later het verschil gaat maken. Wie linkt Jaïra aan Oprah, mensen? #sosolobi
© Foto: Human

Je bent van harte welkom op de lancering van alweer de 7e editie van De Kleurrijke Top 100 op zaterdag 2 december in Theater De Meervaart in Amsterdam. Meld je aan door te mailen naar events@dekleurrijketop100.nl

Voor alle overige geïnteresseerden die niet in de Top 100 staan: haal snel je kaartje

BESTEL KAARTEN

BESTEL KAARTEN